پایگاه اطلاع رسانی خزر

دانلود و اخبار روز دنیا و برنامه های کاربردی رنگارنگ

پایگاه اطلاع رسانی خزر

دانلود و اخبار روز دنیا و برنامه های کاربردی رنگارنگ

نیایش

تو را می خواهم تو را می جویم به من کمک کن به من کمک کن تا تو را به همه آنهایی که تو را نمی دانند و از یاد برده اند بشناسانم . به من کمک کن تا با انسانها مهربان باشم . به من کمک کن تا از کلامم قلبم و از همه وجودم برای شناختن و شناساندن تو استفاده کنم ..... که نهایت عشق همانا تویی کمک کن تا با همین نامه دل کسانی را هر چند اندک تکان دهم...من صدای فریادهای تو  که قلبم را جریحه دار کرده را شندیده ام هنوز هم می شنوم 

دلم گرفته است که چرا خاکیان تورا فراموش کرده اند ....؟ تو که همیشه و همه جا با انهایی.... خدای مهربانم به من توانایی انجام کارهایی را اعطا فرما تا برای تو تها برای تو قدم بر دارم و صبری که تحمل ضربه های انسانهایی که تو را از یاد برده اند را داشته باشم ...همیشه همین را تو خواستم و خواستارم ...از تو باز هم می نویسم تویی که در قلب من زندگی می کنی و به من زندگی می بخشی مر می سازی و با من حرف می زنی و به من ارامش می دهی تا همواره به یاد تو باشم . به من مهر می دهی تا عشق به ورزم به من صبر می دهی تا تحمل کنم و ادامه دهم . به من امید می دهی تا صبحگاه از خواب بر خیزم  و انسانهایی را در مسیرم قرار می دهی تا پند گیرم... و من با همه این موهبتها نردبانی را می سازم و آرام آرام بالا می ایم تا روزی که به تو برسم و به تو بپیوندم و از اینکه من را لایق می دانی تو را شکر می گویم و بدان که همیشه عاشقت خواهم بود... و من همچنان برای تو می نویسم...